یزدفردا "رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهريز گفت: دفاع از دولت و پاسداشت آرمان‌هاي انقلاب مهم‌ترين وظيفه فرهنگيان به‌ويژه فرهنگيان شهرستان مهريز است.
سيد جليل عقيلي امروز در گفتگو با خبرنگار يزدفردادر مهريز اظهار داشت: انقلاب اسلامي حاصل تلاش‌ها و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي است و در اين مسير خون‌هاي جوانان پاك و دلير اين مرز و بوم باعث استحكام اين نظام شده است.
وي افزود: در اين برهه از انقلاب كه دشمنان نظام و اسلام سعي در از بين بردن اتحاد و انسجام مردم دارند، تنها راه و مسير صحيح براي خنثي كردن اين توطئه‌ها، توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري است و سخنان ايشان مانند چراغي است كه مسير پيروزي و بهروزي را به ملت ايران نشان مي‌دهد و در صورت دوري از اين سرچشمه نور، محكوم به فنا خواهيم بود.
عقيلي خاطرنشان كرد: انتخاب احمدي‌نژاد يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي عظيم اين انقلاب بود كه توسط مردم رقم خورد، مردم مستضعف و ظلم كشيده‌اي كه با انتخاب مردي ساده و مردمدار و انقلابي ثابت كردند كه از اشرافيت‌گرايي و رانت‌خواري بيزارند.
رئيس آموزش و پرورش شهرستان مهريز با انتقاد از كساني كه به بهانه‌هاي مختلف سعي در تخريب وجهه اين اداره دارند، بيان داشت: اگر در مجموعه‌اي يك يا چند نفر خلاف كردند، نبايد خلاف آنها را به پاي تمامي پرسنل مجموعه نوشت و با بزرگ جلوه دادن خلاف آنها كل پرسنل مجموعه را مورد اتهام قرار داد و تمامي عملكرد مثبت آن واحد را ناديده گرفت.
وي عنوان كرد: اگر توسط فردي در اين اداره تخلفي صورت گرفته و مدارك مستندي موجود است، آن فرد در هر پست و سمتي كه باشد بايد طبق قانون با او برخورد شود نه اينكه يك هزار و 200 پرسنل آموزش و پرورش مهريز را به خاطر يك نفر زير سئوال برد.
عقيلي يادآور شد: فرهنگيان شهرستان مهريز در راستاي آرمان‌هاي عدالت‌محور دولت گام بر مي‌دارند و خود را جزئي از نظام و دولت مي‌دانند و تمامي فرهنگيان شهرستان بر خود وظيفه مي‌دانند تا به كسي كه مورد تاييد مقام معظم رهبري و منتخب مردم است، احترام بگذارند و در مقابل كينه‌توزان نظام و دشمنان انقلاب از وي حمايت كنند.
در ايام انتخابات تعدادي از فرهنگيان مهريز به شكل جناحي اقدام به حمايت از يكي از كانديدا‌هاي اصلاح‌طلب رياست‌‌جمهوري دهم كردند و در بسياري موارد آب به آسياب دشمن ريختند و در حمايت از كانديداي خود افراط و تفريط‌هاي بسياري مرتكب شدند،.
اين امر سبب ايجاد جو‌سازي‌هايي در شهرستان مهريز عليه فرهنگيان زحمت‌كش شده است كه رئيس آموزش و پرورش اين شهرستان در اين گفتگو مواضع فرهنگيان اين شهرستان را مشخص كرد و قول مساعد براي پيگيري تخلفات اين افراد خاطي در ايام انتخابات را داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا